dinsdag 22 december 2009

#17 Genealogie 2.0

Genealogie 2.0,
Heb me aangemeld op het stamboomforum en wat rondgekeken, natuurlijk vind je hier wat over het Zeeuws Archief. Ook gekeken op familieverband, Zooof en geni. Een digitale stamboom ben ik al een paar jaar mee bezig, gaat niet meer zo hard nu ik in mijn vrije tijd ook brieven transcribeer voor de leidse universiteit, maar ben ook bevoorrecht doordat al mijn familie heel erg zeeuws is en ik dus het meeste bij ons eigen Zeeuws Archief kan vinden. Hou alles bij in Aldfaer, alleen nog nooit op internet gepubliceerd. Na deze cursus ben ik er wel van overtuigd dat dit voor anderen misschien ook wel erg leuk is om kennis te delen. Toch weer wat geleerd, Genealogie 2.0 ipv Genealogie 1.0 alleen voor jezelf, nu alleen de tijd ervoor vinden.

1 opmerking:

Alinda Mastenbroek zei

En ik ook weer wat geleerd. Kende Alfaer namelijk niet. Ziet er mooi uit. Denk je dat het Zeeuws Archief zelf nog meer zichtbaar kan zijn op deze genealogie-netwerken dan dat ze nu al zijn? Wat voor rol zouden jullie daar in kunnen spelen?

groetjes,
Alinda