zondag 24 januari 2010

# 24 BB Blijven Bloggen???

Heb zelf een punt toegevoegd aan de 23 archiefdingen. Blijven bloggen oftewel ik wil het lezen van de blogs van collega's niet missen!


Dan zeg ik: de meerwaarde van het lezen van een weblog is voor mij wel bewezen tijdens de cursus 23 archiefdingen, het stimuleert, verrast, verwondert, geeft lucht, is leerzaam en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus wat mij betreft is onze volgende opdracht blijven bloggen!!!!!

Gelezen in  Elsevier nr. 3: Digitale zelfmoord
Voor de mensen die spijt hebben van het aanmaken van profielen op Twitter, LinkedIn en Facebook, ga naar de site suicidemachine.org, dit schijnt een Web 2.0 zelf-moordmachine te zijn, alle online vriendschapsbandenen, foto's en berichten worden gewist,  wel erg tijdrovend maar live te volgen, je ziet dan je digitale vriendenvoorbijflitsen terwijl ze uit je profiel worden gewist.       

Een interessant nummer van Elsevier, ook een heel artikel over de
mobiele revolutie, kijk op
                     
Hier kun je het hele nummer lezen. Zeker de moeite!                                   



6 opmerkingen:

Hanneke zei

Hoi JoZa!
Fijn dat je gegrepen bent door #24! Ik hoopte al dat jij zou doorgaan :-)

Marleen zei

Bedankt voor de tip. De moeite van het lezen waard inderdaad...

Wat het bloggen betreft zul je niet iedereen meekrijgen maar ik vind het sowieso een mooi initiatief. En het voorbeeld geven wil ook weleens werken. Het tabblad 'Zeeuwsarchief' in mijn Netvibes blijft voorlopig bestaan... :)

Unknown zei

Die Elsevier had ik nog niet opgemerkt. Die ga ik toch nog maar even aanschaffen lijkt me. Dank!

poulus zei

Ik blijf bloggen! Jij ook?

En dat voor de leestip.

Wat Van Waarden Is zei

Handige tip José, dank je wel!
AnnekevW

karin r. zei

dat plaatje heb ik gemaakt en zou graag, als je het hergebruikt, vermeld willen worden.